Јозеф Волдемар Келер-Кохн (1902-1992), Германец

Роден на 23.04.1902 година во Минхен-Нојхаузен, почина на 09.03.1991 година во Мисбах. Германски сликар,  цртач и графички уметник. Член на Уметничката Кооперативата во Минхен.

Студирал од 1921 до 1930 година на Минхенската академија за ликовни уметности во класата на Хајнрих фон Зегел и Анџело Јанк. За време на студиите патувал во Австрија, Унгарија, Франција, Латвија и Финска. Во 1922 година, за прв пат изложува во Минхен, претставувајќи слики со животни. Во 1925 година ја одбива професорска позиција на Академијата во Будимпешта. Во летото 1926 година, Келер-Кохн патува за Париз со Дејзи Камп и Херман Ејлер. Во 1930 година Келер-Кохн е стипендиран од Фондацијата Д-р Монд на Минхенската уметничка академија и во истата година го заврши своето академско образование.

Во 1931 година се приклучува на НСДАП (нацистичка партија). Некои од неговите рани слики биле уништени во пожар во 1931 година. Во 1936, 1938 и 1940 година, Келер-Кохне дизајнирал вкупно шест илустрации за списанието „Јуџенд“.

Во Втората светска војна, Келер-Кохн првично бил вработен како војник на воздухопловните сили. Во 1940 година е ослободен од воената служба поради повреда. Во јуни 1940 година е примен во Вафен-СС (СС бр. 279.124). На 5 мај 1942 година, тој беше унапреден во Хаупстурмфрахер (специјалист водач на Вафен СС).

Околу ова време, Келер-Кохн ја доби наредбата да го украси казино таму со мурали во касарната на SS Standard Germany. На почетокот на 1941 година, во Минхенската академија за ликовни уметности се одржува изложбата „ Kampfstätten der Waffen-SS “ (Местото на битката Вафен СС трупите). Во 1943 година се појави уметничко портфолио со исто име со репродукции на 16 слики на пејзажи од Келер-Кохн. Нивните наслови се: Скопље, долината на Вардар, Битољ, помеѓу Ресан и Охрид, езерото Охрида со Охрид, Белград, падината Клиди, Езерото Кастрорија со Касторија, Вотанасе, Мецовон, Јоанина, Месалонгон, Лепантос, Порт, Порт на Патра, Патрас и складирање област на LAH I. На 3 јануари 1941 година Хајнрих Химлер ја посети оваа изложба заедно со Келер-Кохне. Келер-Кохен го познававал Химлер долго време. Ова портфолио е во колекциујата на авторот на овој лексикон.

Од 1942 година, Келер-Кохн е сликар на фронтовите во Грција, Полска и Франција. Во 1944 година, станот (Адалберстрассе 78) и студиото (Адалберстрассе 57) во Минхен биле уништени со бомбашки напади. Потоа, Келер-Кохне со семејството се преселил во Грошваиг (област Мисбах) и на крајот на 1944 година го изнајмил историска куќа во Бах.

На 17 мај 1945 година, американските трупи го уапсуваат Келер-Кохне. Во 1947 година, логорскиот дом Моосбург го прогласи во групата I од главните виновници. Во врска со членството во НСДАП, Келер-Кохне изјави дека се придружил „од идеализам и од убедувањето дека партијата навистина и сериозно се залага за она што го пропагира“. Пресудата подоцна беше ревидирана, Келер-Кохе бил класифициран како мал деликт (Група III) и е казнет со казна од 2.000 Р.М. Во 1951 година, Келер-Кохне се пресели со семејството во Харцберг (Мисбах), каде што живеел и работел до крајот на неговиот живот, каде што лововел и сликал планински предели и животни.

Портфолио на принтови од маслени слики од Македонија 1941 ( Скопје, Охрид, Ресен, Битола) изложени на изложбана на Вафен СС трупите , во присуство на Хенрих Химлер.
Портфолио на принтови од маслени слики од Македонија 1941 ( Скопје, Охрид, Ресен, Битола) изложени на изложбана на Вафен СС трупите , во присуство на Хенрих Химлер.
Портфолио на принтови од маслени слики од Македонија 1941 ( Скопје, Охрид, Ресен, Битола) изложени на изложбана на Вафен СС трупите , во присуство на Хенрих Химлер.
Портфолио на принтови од маслени слики од Македонија 1941 ( Скопје, Охрид, Ресен, Битола) изложени на изложбана на Вафен СС трупите , во присуство на Хенрих Химлер.
Портфолио на принтови од маслени слики од Македонија 1941 ( Скопје, Охрид, Ресен, Битола) изложени на изложбана на Вафен СС трупите , во присуство на Хенрих Химлер.
Портфолио на принтови од маслени слики од Македонија 1941 ( Скопје, Охрид, Ресен, Битола) изложени на изложбана на Вафен СС трупите , во присуство на Хенрих Химлер.
Портфолио на принтови од маслени слики од Македонија 1941 ( Скопје, Охрид, Ресен, Битола) изложени на изложбана на Вафен СС трупите , во присуство на Хенрих Химлер.
Портфолио на принтови од маслени слики од Македонија 1941 ( Скопје, Охрид, Ресен, Битола) изложени на изложбана на Вафен СС трупите , во присуство на Хенрих Химлер.
Портфолио на принтови од маслени слики од Македонија 1941 ( Скопје, Охрид, Ресен, Битола) изложени на изложбана на Вафен СС трупите , во присуство на Хенрих Химлер.
Портфолио на принтови од маслени слики од Македонија 1941 ( Скопје, Охрид, Ресен, Битола) изложени на изложбана на Вафен СС трупите , во присуство на Хенрих Химлер.

Оставете порака

Споделете :

За мене

Vlatko potpis s

Овој лексикон е плод на моето 15-годишно истражување и запишување на странски сликари, вајари, илустратори и фотографи кои ја посетиле географската територија на Македонија и креирале уметничко дело во Македонија во 100 годишниот период 1850-1950. Ова е културен аманет кој му припаѓа на сите етнички групи и денешни држави во чии граници има дел од географска Македонија. Сите ние треба да сме горди на овој аманет. Верувам дека оваа уметност инспирирана и креирана во Македонија е нешто што нѐ зближува во овие тешки времиња.

Рандом Приказна

Дегенерираните
Приказни

Дегенерираните

Академијата за ликовни уметности Виена (Akademie der bildenden Künste Wien) е основана во 1692 година како австриски одговор на Рим (Accademia di San Luca) и

Повеќе »

Следете не